dobro poznamo občutek neugodja v trebuhu, ko kazalci na uri v nedeljo pokažejo »19.00«, tisti občutek blagega nemira in pomanjkanja želje po odhodu v posteljo. Ne glede na to, kako radi imamo svojo službo, ponedeljki nedvomno vsem pokvarijo razpoloženje.

Razen tega, da nam vsesplošno prisotno nezadovoljstvo s ponedeljkom ustvarja nered v glavi, nas lahko prav tako naredi precej neproduktivne.

Glede na to, da živimo v času, ko nam neproduktivnost ne oproščajo, še manj pa izogibanje obveznostim, v tem blogu navajamo nekaj nasvetov, kako lažje prebroditi ponedeljke!

 

  1. Naprave stran.

 

Ja, vsi smo rahlo (nekateri tudi bolj) odvisni od telefonov, tablic in drugih napravic, toda najslabša odločitev je, da edina prosta dva dneva preživimo ob »buljenju« vanje ter ob tem dovolimo, da nam črpajo več kot potrebno energijo. Omejite uporabo omenjenih naprav na nekaj ur tekom vikenda. Tako se boste uspešno izognili stresu in izboljšali spanec.

 

  1. Občutite naravo.

 

Delovne dni v glavnem preživimo v nihanju med prevozi in vdihavanjem vsega, kar je škodljivo še pred prihodom na delo. Kljub spremenljivemu vremenu, poskrbite, da vdihnete dovolj svežega zraka, za kak sprehod ob reki… Sprehod v naravi lahko prepreči posledice stresa!

 

 3.    Možgane na pašo.

Čeprav je to za vsakega zaposlenega prav poseben izziv, je kakšen dan v tednu potrebno tudi NE RAZMIŠLJATI o službi. To ni neodgovorno, temveč omogoča, da ste v službi ostalih pet dni še močnejši.

  1. Lenarjenje ima svojo vrednost.

Od ponedeljka do petka smo obremenjeni z roki, pravočasnimi prihodi, zaključevanjem nalog v sprejemljivem času. Obremenjeni smo tudi z (ne)zamujanjem na sestanke, kjer nato že razmišljamo, kako nadoknaditi za sestanek porabljen čas naslednji delovni dan ali kasneje, tekom delovnega dne. Zato naj bo vikend brez »deadline-ov«; ne nastavljajte si budilke, po kosilu pol ure opazujte točko na steni, oglejte si serijo na televiziji brez ure v desnem zgornjem kotu… izjemno dobro vam delo!

 

  1. Čez vikend izbirajte zdravo.

Vsem se nam je večkrat zgodilo, da čez teden nakopičen stres kompenziramo s hitro hrano in večjo količino sladkarij. Toda, strokovnjaki pravijo, da se nam to početje vrne kot bumerang v obliki dodatnega stresa in tudi v obliki dodatnih kilogramov. Oglejte si svoje vikende še iz drugačnega zornega kota – imate več časa za kuhinjo, skočite na tržnico, raziščite vse te čudovite barve na stojnicah in jih kombinirajte na krožniku. Rezultat bo več zadovoljstva in manjša raven stresa. S tem se strinjajo strokovnjaki in številne raziskave, mi pa jim z mirno vestjo pritrdimo!